28.06.2012

Kurtlar Vadisi Pusu’da ‘Ömer Baba’


Kurtlar Vadisi Pusu’da ‘Ömer Baba’ karakterini canlandıran 46 yıllık tiyatro sanatçısı Emin Olcay, İskenderunlulara mesaj verdi:
“Güzel memleketinize sahip çıkın”

Yaklaşık 10 yıldır ekranların vazgeçilmez dizisi olan Kurtlar Vadisi Pusu’da ‘Ömer Baba’ karakterini canlandıran 46 yıllık tiyatro sanatçısı Emin Olcay İskenderun’a geldi. İskenderun’u çok sevdiğini, adeta bütünleştiğini ifade eden başarılı sanatçı Olcay, Türkiye’de sanata saygı duyulması gerektiğini ifade ederken, izleyicilerinde kendisine Ömer Baba diye seslenmelerinden hoşnut olmadığını, gerçek ismiyle hitap etmelerinin kendisini daha mutlu ettiğini belirtti.
İskenderun, ekranların bir numaralı dizilerinden biri olan Kurtlar Vadisi Pusu’nun başarılı oyuncularından Emin Olcay’ı konuk etti. Özel bir işi için geldiği İskenderun’da güney medya Grubu haber merkezi ile görüşen Olcay, sanat hayatından, diziye kadar birçok konuda önemli açıklamalarda bulundu.
İlk olarak İskenderun ile ilgili düşüncelerini dile getiren Emin Olcay, kentimizin güzelliğine hayran kaldığını ifade ederek, eşi bulunmaz fırsatları İskenderun’un barındırdığını kaydetti. Turizmin daha da canlanması gerektiğini belirten sanatçı Emin Olcay, “İskenderun gerek turizmiyle gerekse sıcak insanlarıyla önemli bir yerleşim yeri. Fakat trafik konusunda oldukça yetersiz. Düzensiz bir trafik var. Trafiğin daha düzenli ve tertipli olması lazım. Her kesimden insanın birlik ve beraberlik içinde yaşadığı İskenderun sahip çıkıldığı zaman daha iyi yerlere gelecektir” diye konuştu.
Kurtlar Vadisi Pusu dizisiyle ilgili de açıklamalarda bulunan Emin Olcay, “Bu dizi yaklaşık 10 yıldan beri ekranlarda. Türkiye’nin gerçeklerini yansıttığı için bu kadar çok tutuldu. Kara parayı, terörü ve dış ülkelerin Türkiye üzerinde oynadığı oyunları ele aldı. Yani gerçek anlamda Türkiye’yi yansıttı. Bunun için çok tutulan bir dizi oldu” ifadelerini kullandı.
Seyircinin kendisini “Ömer Baba” olarak tanıdığını ve bu şekilde hitap ettiğini anlatan Olcay, bundan büyük rahatsızlık duyduğunu ifade ederek, “Hiçbir rolümü özel yaşantımla birleştirmiyorum. Ahlaklı bir sanatçı canlandırdığı karakteri özel hayatına taşımaz. Ama insanlar Türkiye’de sanal alemde yaşamaya devam ediyorlar. Bana ’Ömer Baba’ diyeceklerine Emin Olcay deseler çok daha iyi olur. Çünkü ’Ömer Baba’ televizyonda, ben ise Emin Olcay’ım. Yani benim bir kimliğim var, Emin Olcay. Büyüklerim bu ismi bana vermişler, ben de şerefle taşıyorum” dedi.
Sanatçılığın apayrı bir meslek olduğunu anımsatan tiyatro sanatçısı Emin Olcay, “Sanatçı olmak için öncelikle sanatı iyi icra etmek gerekiyor. Eğer Biri Bizi Gözetliyor’daki Semra Hanım sanatçı olduysa, ben sanatçı değil, tiyatrocuyum. Benim bu meslekte 49 yılım var. Nerede benim sanatçılığım. Benim babam öldü, setteyim diye cenazeye gidemedim. Çocuğum oldu. Setteyim diye eve gidemedim. 15 gün sonra çocuğumu gördüm. Sanatçılık böyle bir şeydir” ifadelerini kullandı.
Son olarak İskenderunlulara seslenen Olcay, İskenderun’un çok güzel bir yer olduğunu, dolayısıyla tüm İskenderunluların memleketlerine sahip çıkması gerektiğinin altını çizdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.